Subject: rendilepingute lõpp_07.2024
From: Irina Tšernetsova <[email-masked]>
To: "Marek Meigo" <[email-masked]>, "RAM Info"
Date: Tue, 11 Jun 2024 11:28:33 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Sel aastal lõpevad järgmised printerite rendilepingud:

Kataloogi tellimus

RL tähis

Muudel

Kogus

SN

Rendiperioodi lõpp:

Asukoht

Aadress

TELLIMUS 6186-1

2/54-19

CX522ade MFP color laser

1 tk

7529002148FY6

27.07.2024

RMIT

Lõõtsa 8a, Tallinn

TELLIMUS 5882-1

2/53-19

Lexmark MS622de

1 tk

4600945315KG2

08.07.2024

RMIT

Tõnismägi 2, Tallinn

TELLIMUS 5802-1

2/54-19

CX522ade MFP color laser

1 tk

S7529947147K8R

03.08.2024

RMIT

Vilmsi tn 55, Tallinn

TELLIMUS 7129-1

2/54-19

CX522ade MFP color laser

1 tk

7529027149KH3

01.10.2024

RMIT

Lõõtsa 8a, Tallinn

TELLIMUS 7302-1

2/54-19

CX522ade MFP color laser

1 tk

7529027149KKB

01.10.2024

RMIT

Estonia pst 4, Tallinn

Palun Teid informeerida meid, kas rendilepingud pikendatakse samadel
tingimustel või printerid tagastatakse?

Parimate soovidega

Irina Tšernetsova
Müügiassistent

Tel: +3726105920
Mob: +372 5562 8234
 <https://www.atea.ee/sundmused/2023/atea-kool-2023/>
[email-masked]

 <https://www.atea.ee/atea/vastutustundlik-ettevotlus-ateas/>
Atea AS
Reg nr 10088390
KMKR nr EE100050882
Järvevana tee 7b
10112 Tallinn, Eesti
Tel: +372 610 5920
 <https://atea.ee> atea.ee

 <https://www.atea.ee/atea/uudised/liitu-atea-uudiskirjaga/> Liitu Atea
uudiskirjaga

Atea on suurim IT teenuste ja terviklahenduste pakkuja Põhjamaades ja
Baltikumis, tegutsedes Norras, Rootsis, Taanis, Soomes, Leedus, Lätis ja
Eestis. Ateal on 7 riigis kokku 88 kontorit ning ettevõttes töötab üle
8000 töötaja.
Atea Eestis töötab üle 70 inimese ning ettevõtte käive 2023. aastal oli 40
miljonit eurot. Juba kolmandat aastat järjest on Atea valitud maailma 100
kõige jätkusuutlikuma ettevõtte hulka.

This e-mail (including any attached documents) is proprietary and
confidential and may contain legally privileged information. It is
intended for the named recipient(s) only.
If you are not the intended recipient, you may not review, retain, copy or
distribute this message, and we kindly ask you to notify the sender by
reply e-mail immediately and delete this message from your system.

Sensitivity: Internal